giovedì 22 dicembre 2011

SOS

Pärast uudiste ja Itaalia ma mõtlesin, et võib-olla oleks parem peaaegu lahkuvad Itaaliast, poliitika raames tehtud muutused kuna need maksudeta meie õigused, mis on saada trampled, ei tea, kui ta endiselt selles riigis nüüd ainult toimub halb inimestele, kes haldab vaevalt süüa ja tasuda arved , ja on valmistatud RTF selle stra hõõrdumisest ja arvan, et ainult selleks, et koguda rohkem raha! See ainult räägib maksud, integreeritud töötuse sularaha, bensiini arved ja tõuseb toidu ja keegi räägib kunagi uusi töökohti või võimalus elada inimväärset elu! Ma tahaksin minna Inglismaa, võib-olla ikka veel ainult riik, kes on endiselt alalise! Kes sa arvad? Kas teil on nõuandeid? Mul on 2-aastase lapse, nagu ma jätkab selle?Kui soovite, et aidata mind sa saad mulle väike saatelehe lingiga vereannetuste uurimine, et paremal. Teid aidata mind, et osta mu poeg piima ja MegaMood... Täname abi...

Nessun commento:

Posta un commento