giovedì 22 dicembre 2011

SOS

Po naujienas ir keitimus, atliktus pagal politiką, aš galvoju, kad galbūt tai yra geriau beveik išvažiuojant iš Italijos, Italijoje nes su visų šių mokesčių mūsų teises, kurios yra gauti sutrypti, nežinau jei ji vis dar yra šioje šalyje, dabar tik daroma neturtingi žmonės, kurie vos valdo valgyti ir apmokėti sąskaitas , ir yra iš turtingas kad stra trynimosi ir manau, kad tik kad daugiau pinigų! Ji tik kalbama apie mokesčius, nedarbo, integruota pinigų, benzino vekseliai ir maisto auga, ir niekas sako niekada naujų darbo vietų arba galimybę gyventi oriai! Norėčiau eiti į Anglija, galbūt dar tik tauta, kad vis dar nuolatinio! Jūs, jūs manote, kad? Ar turite patarimų? Turiu 2 metų vaiką, kaip aš nuolat jį?Jei norite man padėti ar galite mane mažai slydimo su nuoroda dovanas, kad buvo nustatyta, dešinėje. Jums bus padėti man pirkti pieno ir vystyklai mano sūnus?... Thanks for the help...

Nessun commento:

Posta un commento