giovedì 22 dicembre 2011

SOS

Po najnovejših novic in spremembe, narejene v Italiji politiko, sem mislila, da je morda bolje, da skoraj odhodu iz Italije, ker z vsemi temi davki naše pravice, ki so dobili trampled, ne vem, če je še vedno ostajajo v tej državi zdaj le narediti revnih ljudi, ki komaj uspelo jesti in plačevanje računov , in je narejena iz rich da Evrop drgnjenja in mislim samo za akumulirajo več denarja! To samo govori o davkov, brezposelnosti integrirani gotovine, petrol menice in hrane narašča, in nihče ne govori nikoli nova delovna mesta ali možnost dostojnega! Rad bi šel v Anglijo, morda še vedno le narod, ki je še vedno stoji! Ki delati vi pretehtati? Imate kakšen nasvet? Imam otroka 2 leti kot jaz hoteti vztrajati to?Če želite pomoč mi lahko dobili ste me malo zdrsne s povezavo za donacije, ki so bile ugotovljene na desni strani. Vam bo pomagala mi kupiti mleka in plenice za moj sin?... Hvala za pomoč...

Nessun commento:

Posta un commento